vrijdagmorgen 27 februari 2015: Save That Date!

Vrijdag 27 februari 2015: SAVE THAT DATE!
Startconferentie voor de leerstoel en academische werkplaats Sociaal Werk
Lokatie: Universiteit van Tilburg

Samen Sterk voor Sociaal Werk
innovatief, duurzaam en wetenschappelijk

Het sociaal werk in Nederland heeft geen wetenschappelijke traditie zoals de Gezondheidsraad ook recentelijk aangaf. Binnen de Stichting Sociaal Werk werken de werkgeversvereniging, het onderwijs, de beroepsgroep en organisaties voor sociale dienstverlening samen om het sociaal werk in Nederland beter wetenschappelijk te funderen.

Tijdens de startconferentie zullen toonaangevende personen hun visie op het sociaal werk in Nederland presenteren. De academische werkplaats Sociaal Werk onthult het onderzoeksprogramma voor de toekomst en illustreert met korte presentaties onderzoeksprojecten. Ook is er een panelgesprek voorzien tussen vertegenwoordigers van alle belangengroepen en de deelnemers in de zaal.

Vier deze startconferentie met ons mee en reserveer in uw agenda: 27 februari 2015! Meer informatie over het programma volgt begin januari 2015.